توضیحات

وقتی صحبت از تور می شود ناخودآگاه ذهن به سمت تور ماهی گیری می رود.
از آنجائیکه ماهی سرمایه اقیانوس ها و دریا های بیکران است ! و گوهری است که همه به دنبالش هستند ، تور مسافرتی ، تعریفی از دریای بی نظیر و اقیانوس های عظیم دارد و مسافران محترم نیز مرواریدی هستند که می بایست توسط آژانس های مسافرتی هدایت شده و تورهای مسافرتی آنان تنظیم گردد.
مزایای استفاده از تور: سفر دسته جمعی، آشنائی اعضای گروه با یکدیگر ،  آشنا شدن با مکان های دیدنی و کسب اطلاعات مفید ، تاریخی،کشاورزی،زیارتی و غیره. بعضاً اتفاقات بسیار خوب در تورها رقم می خورد که باعث خیر و شادی گردیده. در تورها بر اثر آشنا شدن مسافران با یکدیگر ارتباطات دوستی، کاری و تجاری ها متعددی رخ داده است.

تور چیست:

تور مفهومی است که برای برگزاری یک سفر توسط یک گروه ارائه دهنده سرویس های گردشگری به کار می رود. می توان گفت عبارت تور مفهومی میباشد

۱-تورهای گروهی (بسته).
۲-تورهای انفرادی (باز).
 

تعریف تورهای گروهی: این دست تورهای تفریحی ، طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و هوایی، برای تاریخ مشخصی با توجه به تعداد صندلی پرواز خریداری نموده، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را تنظیم می نمایند. اغلب در چنین حالتی تمام گروه از مبدا به همراه راهنمای تور به کشور مقصد سفر نموده و باز می گردند.
تعریف تورهای انفرادی: این تورها که حجم بالائی از مسافران را تشکیل می دهند، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون، تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی مقصد پرواز می نمایند. برنامه سفر و راهنمای تور، این دست تورها در کشور مقصد مشخص می گردد.

تورگردشگری سفید کوه:

منطقه حفاظت شده سفیدکوه با مساحت ۶۸,۷۷۶ هکتار واقع در استان لرستان در بین عرض های جغرافیایی ۳۳ درجه و ۲۹ دقیقه و طول جغرافیایی ۳۳ درجه و ۱۹ دقیقه در ناحیه ای کوهستانی با تنوع زیستی بالا، چشم اندازهای زیبایی از جنگل و مراتع کوهستانی و رودهای پر آب در سلسله جبال زاگرس واقع شده است.منطقه حفاظت شده سفید کوه با دامنه ارتفاعی ۱۱۲۰ تا ۳۸۷۰ متر با ۶۰۰ میلی متر بارندگی دمای متوسط ۱۱ درجه سانتی گراد دارای اقلیم مدیترانه ای معتدل می باشد.رودخانه ها و آبشارهای فصلی فراوان، غارهای متعدد و تنوع زیستی گیاهی و جانوری و صخره های صعب العبور و زیبا، جنگلهای سرسبز بلوط با درختان تنومند از جاذبه های منطقه حفاظت شده سفید کوه به شمار می روند اظهار داشت : سفیدکوه خرم‌آباد با داشتن وضعیت توپوگرافی خاص و رودخانه های پر آبی نظیر کریه و کشکان یکی از زیستگاه های با ارزش جانوری غرب محسوب می شود. ۲۷۲ گونه گیاهی و ۱۳۸ گونه جانوری در منطقه حفاظت شده سفید کوه شناسایی شده است.از جمله گیاهان سفیدکوه خرم‌آباد می‌توان به بلوط ایرانی، بنه، گیلاس وحشی، خینجوک، زیتون، زالزالک، بادام کوهی، آلوچه، نسترن وحشی، بومادران، فرفیون زگیل دار، گوش بره طناز، سریش ایرانی، گنگرصحرایی، لاله واژگون، خاکشیر، نیلوفر، مریم گلی، کلاه میرحسن و انواع گون ها اشاره نمود

 

تور به ‌عنوان مجموعه ‌ای از اجزای سفر شامل : اقامت ، حمل و نقل ، تغذیه ، گشت و گذار و … تعریف شده و در قالب یک بسته به مسافر ارائه می شود.

امکانات و ویژگی ها

  • راهنمای تور: دارد
  • شام: دارد
  • صبحانه: دارد
  • ناهار: دارد
  • پیاده روی: دارد
  • وسایل نقلیه: دارد

جزئیات تخفیف

تور گردشگردی در قلب سپید کوه است بصورت روزانه 

*تور گردشگری باید بالای ده نفر باشد   

صبحانه و ناهار و شام برعهده تور می باشد 

ناهار : چنجه

شام:کوبیده ـ زرشک پلو ـ جوجه

صبحانه: کره محلی ـ عسل 

پرسش و پاسخ

صمد مقدم ۷۷۷ - 3 ماه پیش

سلام.بسیار جای خوبیه اینجا. سیاحت کنید و حالش رو ببرید. مقدم

کارشناس خرم تخفیف

بسیار عالی

خرید کوپن

تور گردشگری کلدر
2 خرید
1,500,000 تومان 10٪ تخفیف
1,350,000 تومان

زمان سرویس دهی و آدرس

تماس : برای مشاهده شماره فروشگاه باید وارد سایت شوید.
آدرس : برای مشاهده آدرس فروشگاه باید وارد سایت شوید.
شرایط استفاده
بدون محدودیت در تعداد خرید
کاربر گرامی لطفا قبل از خرید بررسی‌های لازم را انجام دهید.
هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می‌باشد.
قابل استفاده برای بانوان و آقایان
زمان ارائه سرویس: با هماهنگی قبلی
هماهنگی از طریق تماس
قیمت برای مشتریان ایران است برای تورسیت خارجی قیمت موجود 3 برابر است

اشتراک با دوستان

برچسب ها

از آخرین تخفیف ها مطلع شوید

با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیف ‌های شهرتان را دریافت کنید