توضیحات

فیلمبرداری فرمالیته چیست؟

قبل از اینکه درباره فیلمبرداری فرمالیته توضیحاتی ارائه دهیم بهتر است با مفهوم کاربردی فرمالیته بیشتر آشنا شویم. فرمالیته در واقع نوعی ظاهر سازی و شبیه سازی برای تکمیل و افزایش کیفیت فیلم و عکس‌های روز اصلی مراسم عروسی است. طبق این برنامه تشریفاتی عروس و داماد در تاریخی مشخص، قبل از برپایی مراسم اصلی‌، خود را آماده می‌کنند تا در یک شرایط عادی و نرمال عکس‌های عروسی شان را به دور از هرگونه دغدغه و استرس ثبت کنند و به نوعی خیال خودشان را از بابت روز مراسم راحت نمایند.

برخی در فیلمبرداری فرمالیته عروسی لباس‌های اصلی روز مراسم خود را می‌پوشند؛ برخی نیز ترجیح می‌دهند از سایر استایل‌های کژوال، کلاسیک یا رسمی برای ایجاد تفاوت و جذابیت در خروجی نهایی عکس و فیلم‌های خود استفاده کنند.

در هر حال انتخاب لباس و رنگ آن کاملاً به سلیقه عروس و دامادها بستگی دارد. هر چند در برخی از آتلیه ها، عکاسان حرفه‌ای با ارائه مشاوره‌های تخصصی به زوجین کمک می‌کنند تا از جنبه‌های مختلف مانند انتخاب لوکیشن، لباس و… فیلمبرداری فرمالیته آنان به بهترین شکل ممکن انجام شود؛ بنابراین در یک تعریف کلی فیلمبرداری فرمالیته عروسی با هدف ثبت تصاویر تشریفاتی از زوجین در روزی غیر از مراسم اصلی با لوکیشن، لباس یا سبک آرایش خاص گفته می‌شود.

جزئیات تخفیف

این آتلیه فضای باز مطابق با سلیقه شما و با احترام به نظر و ایده های مشتری تلاش می‌کند تا با ارائه پکیج های عکاسی بهترین ها را به شما تقدیم کند.

 

پرسش و پاسخ

خرید کوپن

فیلم برداری فرمالیته در خرم آباد
0 خرید
10,000,000 تومان 5٪ تخفیف
9,500,000 تومان
فیلم برداری فرمالیته در دزفول
0 خرید
13,000,000 تومان 5٪ تخفیف
12,350,000 تومان
فیلم برداری فرمالیته در شمال
0 خرید
15,000,000 تومان 5٪ تخفیف
14,250,000 تومان

زمان سرویس دهی و آدرس

تماس : برای مشاهده شماره فروشگاه باید وارد سایت شوید.
آدرس : برای مشاهده آدرس فروشگاه باید وارد سایت شوید.
شرایط استفاده
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می‌باشد.
قابل استفاده برای بانوان و آقایان
ارائه و یا ارسال کد پیامک تخفیف الزامی می‌باشد
هماهنگی از طریق تماس
زمان ارائه سرویس باهماهنگی

اشتراک با دوستان

از آخرین تخفیف ها مطلع شوید

با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیف ‌های شهرتان را دریافت کنید