توضیحات

از دست موهات خسته شدی ؟؟؟؟

میخوای برای همیشه از بین برن؟؟؟؟؟

خب خب کلینیک دکتر طرهانی اینکارو برات میکنه اونم با آف 50 درصد ، زود کوپونشو بخر تا تخفیفش تموم نشده 

فواید لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد بدن تنها موجب از بین رفتن موها نخواهد شد، بلکه می‌تواند مزایای بسیاری برای پوست به همراه داشته باشد. ازجمله مزایای لیزر موهای زائد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین رفتن موهای زیرپوستی: یکی از بهترین مزایای لیزر موهای بدن، خلاص شدن از موهای زیرپوستی است. موهای زیرپوستی ظاهری نازیبا و زشت را روی پوست ایجاد می‌کنند. لیز می‌تواند تمام موهای زیر پوستی را بین برده و ظاهری شفاف و زیبا روی صورت ایجاد کند.
  • دائمی بدن نتیجه: لیزر موهای بدن یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است. یکی از بهترین راه‌ها برای خلاص شدن از موهای زائد، لیزر است. با تکمیل کردن جلسات، نتایج لیزر می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌تری ماندگار شود.
  • روشن شدن پوست: لیزر می‌تواند یک تا دو درجه رنگ پوست را تغییر دهد و آن را روشن‌تر کند. دلیل آن هم تنها می‌تواند به خاطر لایه‌برداری از سطح پوست باشد.
  • نتیجه گیری سریع: برخلاف سایر روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن، جلسات لیزر بسیار کوتاه هستند و در مدت زمان کمتری می‌توانند موهای زائد بدن را از بین ببرند. این روش در مقایسه با دیگر روش‌های از بی بردن موهای زائد بدن، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.
  • هزینه معقول و مناسب: اگر همیشه با موهای خود درگیر هستید و دائما برای این کار هزینه می‌کنید، لیزر می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. شما با هزینه برای لیزر موهای زائد بدن خود تنها یکبار هزینه را پرداخت می‌کنید. در صورتی که در روش‌های دیگر باید هر بار هزینه خرید تیغ، پد اپیلاسیون و…. را بپردازید.
  • بی خطر بودن: لیزر موهای زائد بدن برخلاف دیگر روش‌های از بین بردن موهای بدن چون اپیلاسیون، تیغ و… بی خطر بوده و نمی‌تواند آسیبی به پوست وارد کند. در حالی که در دیگر روش‌ها خطر کشیده شدن پوست، بریدن پوست و…. وجود دارد.
  • بدون درد یا درد کم: یکی از روش‌های مطمئن و بدون درد است. شاید در حین کار کمی سوزش داشته باشد، اما استفاده از کرم‌های موضعی می‌تواند این سوزش را بهبود دهد.

کوپن ها رو تو زیر دسته های مستقل براتون براتون گذاشتیم با تخفیف های واقعی 

راستی همینجا بگم همه ی قیمت های اصلی کوپن ها و درصد تخفیف واقعی هست.

و در واقع کلینیک دکتر طرهانی میخواد از شما دعوت کنه که تشریف ببرید اونجا و از خدمات شون استفاده کنید.

شما باید کوپن رو خریداری کنیدو در کلینیک  دکتر طرهانی دیگه نیازی به هیچ پرداخت پولی از طرف شما نیست فقط ، عدد ۸ رقمی که براتون اس ام اس میشه رو به کلینیک دکتر طرهانی بدید که باطلش کنه و بعد از اینکه شما از خدمات و تخفیف هاشون راضی بودید.

شریک تجاری ما(کلینیک دکتر طرهانی )درخواست واریز میده و ما فوری پولو واریز میکنیم براشون.

جزئیات تخفیف

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس ۲۰۲۴

پرسش و پاسخ

خرید کوپن

لیزر پکیج بانوان
2 خرید
350,000 تومان 10٪ تخفیف
315,000 تومان

زمان سرویس دهی و آدرس

تماس : برای مشاهده شماره فروشگاه باید وارد سایت شوید.
آدرس : برای مشاهده آدرس فروشگاه باید وارد سایت شوید.
شرایط استفاده
هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می‌باشد.
قابل استفاده برای بانوان
زمان ارائه سرویس: همه روزه از ساعت ۱۶ظهر الی ۲۱
زمان ارائه سرویس: همه روزه با هماهنگی
هنگام مراجعه ارائه پرینت یا پیامک کد تخفیف الزامی می باشد.

اشتراک با دوستان

برچسب ها

از آخرین تخفیف ها مطلع شوید

با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیف ‌های شهرتان را دریافت کنید