توضیحات

موها بخشی بسیار آسیب پذیر در ظاهر ما هستند که باید بتوانیم به خوبی از آنها مراقبت کنیم. چون نبود موها یا از دست رفتنشان، می تواند زیبایی ظاهری ما را کم کند و باعث شود اعتماد به نفس کمتری داشته باشیم. کارهایی مانند استفاده از رنگ های مو شیمیایی، استفاده زیاد از سشوار و اتو و انجام ندادن مراقبت های لازم از موها، باعث می شوند که موها شدیدا آسیب ببینند و اینجاست که باید فکری به حال آنها کنیم تا بتوانیم از آسیب دیدگی بیشتر موهای خودمان جلوگیری کنیم. کراتینه یکی از روش های ترمیم و احیا مو است که بیشتر توسط خانم ها انجام می شود و کمک می کند که موهایی سالم تر داشته باشند، اما کراتینه مو مردانه نیز یک متد در حال رشد است و آقایانی که موهایشان آسیب دیده است، به این روش علاقه زیادی نشان می دهند.

 این گفتم بدونین اقایونم باید به فکر سلامتی موهاتون باشین اگه دوس دارین یه تغییر اساسی کنین موهاتونو کراتین کنین پیرایش میلاد  از اون کار درست های شهر با بهترین مواد که ما تضمین میکنیم موهاتون اسیب نبینه برین کوپن خریداری کنین تماس بگیرین رزرو کنین حالشو ببرین 

کراتین چیست :  

کراتینه یک روش شیمیایی است که در آن با استفاده از ماده‌ای به نام کراتین، موهای فر، مجعد و وز شما را به موهای صاف و لخت تبدیل می‌کنند. البته کراتینه مو دائمی نیست و بسته به شیوه نگهداری شما از مو‌های‌تان بین سه تا شش ماه ماندگاری دارد. در کل کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در مو‌های شما وجود دارد.

جزئیات تخفیف

کراتینه با بهترین مواد و با ضمانت با ماندگاری بالا 

پرسش و پاسخ

خرید کوپن

کراتین موی اقایان با میلاد
0 خرید
550,000 تومان 20٪ تخفیف
440,000 تومان

زمان سرویس دهی و آدرس

تماس : برای مشاهده شماره فروشگاه باید وارد سایت شوید.
آدرس : برای مشاهده آدرس فروشگاه باید وارد سایت شوید.
شرایط استفاده
بدون محدودیت در تعداد خرید
کاربر گرامی لطفا قبل از خرید بررسی‌های لازم را انجام دهید.
هنگام مراجعه ارائه پرینت یا پیامک کد تخفیف الزامی می باشد.
هماهنگی از طریق تماس
زمان ارائه سرویس: همه روزه با هماهنگی
قابل استفاده برای آقایان

اشتراک با دوستان

برچسب ها

از آخرین تخفیف ها مطلع شوید

با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیف ‌های شهرتان را دریافت کنید